CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 21 July 2013

Hari-hari HARI RAYA..selamat hari raya

Assalamualaikum.. Hari neh isnin bersamaan 13 ramadhan alhamdulillah da 13 hari kita berpuasa and tak lama lagi akan menyambut syawal..macam mana dengan amal ibadah korang sepanjang bulan puasa neh?? mudah-mudahan amalan kita semua diterima oleh Allah SWT.. Now aku baru selesai bersahur dengan family and sat lagi akan berkumandang azan subuh..and hari ini juga aku kena p training untuk keluaran keluaran kereta baru proton..kalau ikutkn hati rasa macam malas nak p sebab lagi best kerja..tapi apakan daya compny dah anta terima je dengan hati terbuka..lagipun bukan selalu pun kn kn kn.. So..tak lama lagi kita akan menyambut hari raya..amacam? dah ready ke dengan persiapan raya korang?? dah p amik buluh nak bakaq lemang and buat pelita? hehe ..kalau belum pederaih lo y ye..macam aku neh xdo pokok buluh kat kawasan bandar neh..so kesimpulannya boli jela..hihi.. mudah, ringkas and sonang..tak gitew..(mata kelip-kelip)..selain lemang and pelita yang suatu ketika dulu pernah menggamit kenangan dalam hidup aku, perkara lain yang aku wajib buat ialah pemberian kad raya untuk orang2 yang rapat dalam hidup aku..tapi tu dulu..sekarang tidak lagi..zaman da banyak berubah..sekarang orang nak post apa-apa semua fb,msj and banayak lagi menda moden lain..sekaligus melenyapkan cara tradsional dalam mengucapkan hari raya .. ok la stop sampai sini dulu..ceq nk p solat subuh dulu naaa..papai..:)

0 comments:

.:JAM:.

zikrullah

...hari ini...